vrijdag 31 oktober 2008

Fijne kneepjes van het bloggen

Even een blog berichtje speciaal voor mijn meisjes (wie het niet is, snapt het niet, geeft niet, droogt wel weer op).
Allemaal worden we een beetje kriegelig (kregel, zou Oma's Maman hebben gezegd) van onze Gmail busjes die dreigen te exploderen omdat we van iedere reactie op een blog een mail berichtje krijgen.
Babette heeft in haar oneindige wijsheid het volgende gemailt:

Om in je e-mail bericht te krijgen dat er nieuwe reacties op je blog staan moet worden ingesteld in Blogger. Dit doe je via 'Instellingen' en dan 'Reacties'. Onderaan de pagina bij 'e-mail met reactiebericht' kan je je e-mailadres invullen als je dit wilt. Waarschijnlijk hebben jullie dit gedaan?

Goed, Oma wil geen beschuldigende vingers, Oma wil alleen maar dat alle Meisjes even hun instellingen, reacties, emailmetreactie - sjekken. Waarsch. staat er ergens een lijstje met onze mail adressen bij - zodat we allemaal met hetzelfde zitten.

Als dit niet helpt, gaan we nog eens bij Babette aan de bel hangen. (Oma voelt nog ergens nattigheid, en gaat die mogelijkheid nu snel ook onderzoeken, waarsch. de kat van de buren, maar toch!) Ach, zoals al eerder gezegd:

GEEFT NIET, HET DROOGT WEL WEER OP!



2 opmerkingen:

Sonny zei

Zeg oma Kaat en meisjes, weet niet of ik het mag zeggen, of je het missch liever zelf ontdekt? In je instellingen onder tabblad 'email' kun je adressen verwijderen......
Ik bezorgde probiblio nl heel wat leesvoer tot ik dat adres uit mijn instellingen verwijderd had

Succes

Unknown zei

Hopelijk gaat het alle meisjes lukken met de tips van Oma Kaat en Sonny. Zo niet, laat het me dan weten!