woensdag 8 oktober 2008

Opmaak blog

Tja, dan ben ik nu dat hondje definitief kwijt. Was eigenlijk niet de bedoeling - maar helaas noopt tijdgebrek mij tot harde maatregelen - ergens op het scherm moet het toch mogelijk zijn om een foto bij een bericht te laten staan zonder dat het doorschiet naar alle volgende berichten, maar het tabje indeling geeft geen andere mogelijkheid en bij instellingen is het toevoegen van een foto helaas door mij niet gevonden. Jammerdepammer.
Maak me een beetje zorgen over het gebrek aan blogs van de Meiden van Oma Kaat. Nog pas 1 actief en een tweede is weer non actief verklaard - resterende drie nog niets van gehoord. Als dat maar goed gaat ........

6 opmerkingen:

Karin zei

Mijn meiden hebben een spammelding. Is jouw meid daardoor op non-actief gesteld? Wat een gedoetje. Mijn andere meid lukt het niet op een gmailaccount aan te maken, omdat ze steeds weer terug wordt gestuurd naar het andere scherm. Dat hadden wij zelf ook met het aanmaken van gmail. Ik heb al voorgesteld haar in te stralen. Hoop dat ik dat net zo goed kan als jij en Babette.

Ineke Kielema zei

Bij mijn meiden gelukkig nog geen spammelding aangetroffen, wel door deelnemers uit andere groepjes aangeklampt met problemen met spammelding Blogger en aanmaken gmail. Nog maar 1 weblog van mijn meiden teruggezien in het overzichtje of zijn de andere blogs al wel klaar maar blijven ze hangen bij ProBiblio, daarvandaan vandaag tenminste nog geen reactie gezien, wellicht allebei een vrije dag?

Ineke Kielema zei

Hoi Oma Kaat,
Een plaatje toevoegen aan een bericht doe je als je een bericht maakt. Boven het veld waar je je bericht schrijft heb je een balkje met een aantal knoppen. Naast het knopje abc" heb je de knop "afbeelding toevoegen". Je kunt daarna kiezen voor een afbeelding die op je eigen computer staat of voor eentje die op het internet staat. Kiezen voor Links, Centrum of Rechts (lijkt de politiek wel)en voilá, je hondje staat er.

Unknown zei

volgens mij zijn er al meer van ons groepie(zie mail), maar is Babette even kwijt of druk

Unknown zei

Hallo meiden,

Jullie trainer was de laatste veel op pad waardoor je best van verwaarlozing kan spreken...maar ik ben er weer!

oma kaat zei

Dank voor de reacties -
1) altijd fijn om te weten dat er meer zijn (met die spam melding + instralings problemen)
2) dat Babette ons weer stevig onder haar vleugels heeft
3) dat 23 dingen werkt! helemaal opgelucht ben ik nu die foto weer op de JUISTE plaats staat - dankzij doppinda (die ik per ongeluk de pluralis majestatis heb toegekend - zo blij was ik!)