woensdag 1 oktober 2008

Ding#2of3 (ben de tel kwijt)

Ok, Netvibes gaat steeds beter, kan nu ook mijn kranten bijhouden, alleen het Rijksmuseum widget lukt steeds niet, misschien ben ik te ongeduldig?
Alvast bij tapje Begeleiders 4/5 gelezen en genoten van het filmpje over Netvibes - te leuk en zooo duidelijk. Ga ik mijn groepje als eerste aanraden!
Verschil tussen widget en rss feed? Ga ik ondekken, alleen geen tijd om alle links /wikipedia/google te lezen, laat staan EEN BOEK. Bliksekater!

to be kaatinued

3 opmerkingen:

Unknown zei

ik ben elliederidder@blogspot.com, kom ik nou bij jouw teamleden te staan ?

groetjes,
Ellie

oma kaat zei

Yep, lid 1 van Oma's meidenteam!

Ineke zei

Wat ben ik blij dat ik Oma Kaat gevonden heb. Vandaag ben ik met Netvibes begonnen. Ik had aanwijzingen van jou via een mail en die waren erg duidelijk. Dank daarvoor.