maandag 6 oktober 2008

Ding#2 blog on!

Zo, even wat dingen aangepast op mijn blog, zodat ik tenminste niet meer steeds die hond naast mij heb, terwijl de hond naast de tekst van vorige week hoort.
Oma vindt het besturen van een blog toch nog wat lastig, inhoud produceren is makkelijker! Zo heeft elk huisje zijn kruisje, elk dak zijn ongemak, elke blogger zijn gerochel he Inekebiblios? (Oma komt inderdaad uit ut Gooi, oplettend lezertje, daarom vindt zij dat het vorige regeltje rijmt.)

Netvibes zijn lekker op streek - verheug me op de blog's van mijn hele meidenploegje. Net als in het echte leven zijn sommige meisjes er wat vroeger bij dan anderen ....
En al met al moet Oma eens haast maken met Ding 5 - tussen het mailen en bloglezen door heeft Oma daar nog geen tijd voor gehad .....

to be kaatinued

Geen opmerkingen: