donderdag 23 oktober 2008

Ding#6

Zo, even rondgekeken op Flickr, wat doen mensen toch een leuke dingen! Zoals Petronella al opmerkte zouden foto's van biebevenemten goed een plaatsje kunnen vinden op deze site. Nu wordt het trefw. Hilversum overheerst door Amerikaanse auto's en Hilversum Alive: dit kan beter!
Ding 6 deed mijn pc acuut vastlopen op een download, dus verdere ervaring/leermoment/toepassing houden jullie lezertjes nog van mij tegoed.

Voornamelijk even een blogbericht geplaatst omdat mijn interacties over Dingen zich even via gmail en telefonisch en (zelfs!) persoonlijk hebben afgespeeld.

En mijn lieve laptopje kwam retour uit Frankfurt, was gerepareerd en na een kwartier (15 minuten!) alweer en met hetzelfde mankement kaduuk. Schiet lekker op zo! Ik zal zo vriendelijk zijn om nu maar eens het merk te noemen: Acer heet ie en (bel)acer (d) werkt ie. Hun callcentre blijkt in de Consumenten Hel gesitueerd, met natuurlijk bijpassende medewerkers, die vooral EEUWEN de tijd hebben.

tobekaatinued

3 opmerkingen:

Karin zei

Arme oma Kaat en dat allemaal op uw leeftijd. En dat in deze Web 2.0tijd. Ik zit momenteel zelf ook op een acer te werken, maar durf hem bijna niet meer aan te raken.

Unknown zei

Hallo Oma Kaat,

Lijkt me een mooi streven om op de tag Hilversum net zoveel bibliotheek foto's beschikbaar te hebben als Amerikaanse auto's en Hilversum Alive. Werk aan de winkel!

Unknown zei

acer is toch een bekend en goed merk, ga gewoon naar de pcdokter op de gijsbrecht

groetjes en succes