donderdag 6 november 2008

Geavanceerd blogje lezen?

Met Miepmeij en Leeslintje even zitten experimenteren: elegantere manier om alle blogs van jouw speciale interesse te volgen.
Meld je aan in jouw blogger, ga op het dashboard staan, kijk onder leeslijst en kies blog toevoegen: dan heb je het adres nodig van het blog dat je wil gaan volgen, normaal patroon: http://omakaat.blogspot.com. De rest van de adressen vind je via 23 dingen/hilversum en dan onder blogs, aanklikken wat je wilt toevoegen en dan kopieren uit het adresbalkje. Dan terug naar je eigen blogger pagina en plakken, klik op volgende, kies anoniem of publiek volgen en maak het af.
Krijg je ook zo'n mooi rss achtig bloke met een B.
En zijn we misschien van die eeuwige mailvullers af!

3 opmerkingen:

Karin zei

Wat ik dus wilde zeggen: ik volg de blogs via RSS. Ook als er iemand reageert op een blog verschijnt dat in mijn netvibes.
Daarnaast heb ik een blogrol van mijn groepje in als gadget in mijn eigen weblog. Ook op deze manier loopt je mailbox niet vol.

Ik zie nu niet meer staan dat alleen teamleden kunnen reageren, maar wel de regel "in deze blog zijn anonieme reacties niet toegestaan. Eens kijken of het mij nu gaat lukken dit bericht te plaatsen.
Groet,
Koko

groet, Koko

Unknown zei

@ kokopelli,

Misschien dat je een keer met Oma Kaat en haar clubje jouw Blogger instellingen kan vergelijken met die van hun? Ze dreigen bijna te verzuipen in alle e-mails vanaf blogs. Vanaf afstand is het nogal lastig om een oplossing voor dit probleem te vinden.

Unknown zei

okee,ik probeer ook maar weer eens wat te plaatsen-teamlid of niet ik doe het toch !

groetjes