maandag 24 november 2008

ding # 12: delicious of lekker of ....sexy?


Sexy Oma's uit Calender girls

Sexy Oma?
Zo Oma heeft (alweer met vallen en opstaan) ook een Delicious account aangemaakt. Even wennen nog, vooral het privacy gedeelte.
Wil Oma zich bloot geven en als zij besluit van wel: wil iemand Oma dan ook bloot zien? Hoe sexy kunnen Oma's zijn? Tjeetje - lastig hoor.
Hoewel het hangslotje eenvoudig te plaatsen en weer te verwijderen is. En Oma met haar net opnieuw geinstalleerde Windows bijna geen favorieten meer over had, dus ook zonder hangslotje is er nog niet zoveel te zien.
Als je toch wilt kijken: omakaat's Bookmarks!

4 opmerkingen:

Ineke zei

Hoi Oma Kaat,

Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar je bookmarks, maar hoe kan ik die bekijken ?

oma kaat zei

Hoi Cathy,
Stel je er niet teveel van voor, maar als je het wilt zien:
http://delicious.com/omakaat .
Veel plezier (en stuur me 1 van je bookmarks ??? Als je toch al Delicious bent? cu OK

Unknown zei

Je hebt toch nog aardig wat links in je Delicious account gezet. C'est tres bien ma grandmere.

marja zei

He oma leuk die costerustuin; hoe kan ik jouw bookmarks krijgen.
p.s. wil je wellicht even kijken bij mijn vraag bij ding 14?
enne: lekker sexy hoor