dinsdag 18 november 2008

en weer een dagje verder ....zonder DING

Als je op de bieb vraagt naar 23 dingen is toch de algemene reactie: leuk, het moest alleen niet zoveel tijd kosten. Een waar woord waar Oma het helemaal mee eens is.
De afgelopen dagen heeft Oma uren achter haar pc'tje doorgebracht, met uitsluitend bezigheden als: blogs lezen, post beantwoorden, eigen blog instellingen wijzigen, de help desk van Acer bellen, eigen blog instellingen opnieuw wijzigen, help desk van Acer opnieuw bellen, programma'tje downloaden om draadloos internet op weg te helpen, merken dat programma'tje niet gelezen kan worden door Windows Vista, ander programma'tje downloaden om eerste programmatje te lezen, merken dat ook programma'tje 2 programma'tje 1 niet herkent, help desk mailen, bloginstellingen wijzigen, even wat chocolade eten en een zakdoekje pakken, en tijdens de chat merken dat het toetsenbord nog altijd niet foutloos werkt, even een bijl pakken om deze pc nu definitief te euthaniseren ..... Ik hoop dat mijn meiden dapper doorzetten naar ding 10/11/12 - Oma komt zodra ze kan, maar nu even niet. En chatten dus ook maar even niet, want dat kan deze pc toch echt niet aan!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Jemig Oma Kaat, het zit je niet mee. Maar ik kan weer reageren op je blog en dat is weer een stap in de goede richting. Houd vol!!

marja zei

Ha die Oma, ik zie dat je erg druk bent geweest; wat een gedoe kun je soms hebben hè met die rot pc's.Maaarrrrr ik zou toch wel graag nog met je afspreken. Kun je evt. maandagmorgen of dinsdagmorgen? Ik weet dat jullie coachoverleg hebben maandag. sterkte miepmeij....