vrijdag 21 november 2008

ding 14: Oma in de zandbak

Yep, blijft leuk dat ontdekken. Af en toe met mijn handen in mijn haar, zelfs al ff ingelogd om te zien of ik al chattend hulp kon krijgen (iedereen al naar bed, is pas 22:30 u.vreemd ...) Maar toen met een kopje koffie erbij toch nog eens gekeken en jawel: de 23 dingen zandbak (waarom niet speeltuin?) is nu verrijkt met een favo blog (nr.320) en een ontboezeming over een favo boek. Dat is vreemd genoeg bij mij altijd het boek dat ik net uitgelezen heb. Ook het eerste boek in 6 weken dat ik gelezen heb, dankjewel 23D!

23 dingen vroeg om de link, is ze toch streng! ; )
Nou, hierbij dan:


http://23dingen.pbwiki.com/Favoriete-boeken

3 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Oma,

Maak nog even een link in je bericht naar pagina met je favo boek. Ontboezemingen willen we namelijk altijd lezen!

marja zei

he oma,
ja dat stukje over dat favoriete boek ken ik, dat heb ik ok; een vraag ik wilde aan mijn favoriete boek een stukje tekst toevoegen en dat ging niet, ik deed 'edit'en was ingelogd; ook mijn toevoeging:favoriete kindergedicht kreeg ik niet onderstreept. Hoe ding dat ook al weer?

oma kaat zei

html onderstrepen = hard return (= klap op de enter toets)
Voor Oma werkt 't en voor jullie?