zondag 7 december 2008

duizend bommen en granaten!

Yep, alle zegswijzen van de kapitein zijn bij mij afgelopen vrijdagavond over de tafel gevlogen. Oplettende lezertjes raden het al: mijn toetsenbord doet het niet meer.
Vooral erg grappig omdat de Sint al zijn zorgvuldig gecomponeerde gedichtjes wilde aanvullen en afdrukken voor Pakjesavond en dit had uitgesteld wegens werkzaamheden tot 19u. 's avonds op vrijdag ......
Natuurlijk was daarna ook de printercartridg leeg en liep de printer vast, maar daar had Oma natuurlijk intussen wel rekening mee gehouden.
Het slechte nieuws is dat de winkel het kreng pas terug wil nemen nadat het 3 keer voor reparatie wordt aangeboden via de winkel. En vlot als Oma op haar leeftijd nog is heeft zij het reeds twee keer de reparatie zelf geregeld, dit op aanraden van de Klantenservice van dezelfde winkel, omdat 'dat sneller gaat'.
Erg slecht voor Oma's bloeddruk allemaal.

2 opmerkingen:

bijnasarah zei

Hoi Oma, pas een beetje op met die bloeddruk, zelf zit ik ook al aan de pillen! Over manga gesproken: ik ben niet echt een liefhebber maar mijn zoons wel en de japanse filmpjes vliegen mij om de oren.
Vandaar dit filmpje. Voor deze keer niet iets 'cultureels' maar gewoon 'plat' een manga filmpje!

Unknown zei

Gewoon rustig blijven ademen Oma Kaat.... ;o)